Zadanie nr 15
Raport nr 7 z dnia 25.07.2013r.
Trwają prace związane z przebudową kolidującej infrastruktury oraz z układaniem warstw podbudowy.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Raport nr 6 z dnia 27.06.2013r.
Trwają prace ziemne na całym odcinku, Wykonawca rozebrał ostatni fragment torowiska.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Raport nr 5 z dnia 14.06.2013r.
Trwają prace ziemne na odcinku od ul. Bernardyńskiej do ul. Krzyżowej.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Raport nr 4 z dnia 04.06.2013r.
Wykonawca przystąpił do prac ziemnych związanych z przygotowaniem koryta pod torowisko. Jednocześnie wykonywane są fundamenty oraz montaż słupów trakcyjnych.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Raport nr 3 z dnia 15.05.2013r.
Przekazaliśmy Wykonawcy teren budowy teren budowy. Długo wyczekiwana inwestycja ruszy w przyszłym tygodniu. Szlak tramwajowy Bytom Łagiewnicka – Łagiewniki Targowisko został zamknięty w 2008 roku, od tego czasu tramwaje linii 7 jadące od Katowic kończą bieg w dzielnicy Łagiewniki (manewrują na trójkącie torowym Łagiewniki Targowisko).
Nowe torowisko zostanie wybudowane w nowym śladzie, stary przebieg trasy dwukrotnie przecinał ulicę Łagiewnicką oraz posiadał dwa odcinki jednotorowe.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Podczas przebudowy ulic Łagiewnickiej i Świętochłowickiej zmieniono przebieg drogi, umożliwiając budowę torowiska na całym odcinku z jednej strony. Podczas prowadzenia robót drogowych zdemontowano całą sieć trakcyjną oraz część torowiska (nowa droga częściowo prowadzi starym śladem torowiska).
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Zakres drogowy został wykonany uwzględniając miejsce na dwutorową linię tramwajową. Na odcinku Bytom Łagiewnicka – Szyby Rycerskie torowisko zostanie ułożone w nowym śladzie – z prawej strony jezdni, eliminując w ten sposób uciążliwe przejazdy drogowo – tramwajowe. Na dalszym odcinku do Łagiewnik Targowiska torowisko zostanie wykonane w dotychczasowym przebiegu -jedyną zmianą w rejonie ul. Krzyżowej będzie budowa dwóch torów w miejscu odcinka jednotorowego.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Raport nr 2 z dnia 04.04.2013r.
Zawiadamiamy, że w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego pn.: „Modernizacja torowiska wbudowanego w jezdnię ul. Jagiellońskiej i Karola Miarki w Bytomiu. Przebudowa sieci trakcyjnej. (zadanie nr 13)”, „Przebudowa torowiska tramwajowego wzdłuż ul. Świętochłowickiej i Łagiewnickiej na odcinku od granicy ze Świętochłowicami do Zamłynia w Bytomiu (zadanie nr 15)”, w ramach realizacji Projektu pn.:„Modernizacja infrastruktury tramwajowej i trolejbusowej w Aglomeracji Górnośląskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, POIS.07.03.00-00-012/11 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko wykonawcą zamówienia zostało wybrane konsorcjum firm:
Raport nr 1 z dnia 04.01.2013r.
W dniu 04.01.2013r. Tramwaje Śląskie S.A. ogłosiły przetarg pn.: „Modernizacja torowiska wbudowanego w jezdnię ul. Jagiellońskiej i Karola Miarki w Bytomiu. Przebudowa sieci trakcyjnej. (zadanie nr 13)”, „Przebudowa torowiska tramwajowego wzdłuż ul. Świętochłowickiej i Łagiewnickiej na odcinku od granicy ze Świętochłowicami do Zamłynia w Bytomiu (zadanie nr 15)”, w ramach realizacji Projektu pn.: „Modernizacja infrastruktury tramwajowej i trolejbusowej w Aglomeracji Górnośląskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą”, POIS.07.03.00-00-012/11 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.
Termin składania ofert upływa w dniu 14.02.2013r. o godzinie 09:45. (więcej)
Strony: 1 2