Starszy inspektor ds. budżetowania i controllingu
Zarząd Tramwajów Śląskich S.A. ogłasza nabór na stanowisko:
STARSZY INSPEKTOR
DS. BUDŻETOWANIA I CONTROLLINGU
RAMOWY ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- realizacja zadań w zakresie planowania i wdrażania zasad controllingu w Spółce;
- współpraca w zakresie przepływu wewnętrznych informacji oraz sprawozdawczości finansowo-ekonomicznej z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi w Spółce;
- współudział w terminowym sporządzaniu Planu Rzeczowo-Finansowego Spółki;
- analiza i monitoring bieżących i okresowych wyników ekonomicznych;
- sporządzanie informacji dotyczącej sytuacji ekonomiczno-finansowej Spółki;
- sporządzanie sprawozdawczości z realizacji Planu Rzeczowo-Finansowego Spółki;
- współpraca w zakresie obowiązującej sprawozdawczości zewnętrznej Spółki.
WYMAGANIA:
- wykształcenie wyższe finansowe lub ekonomiczne;
- znajomość obsługi komputera (MS Office: Word, Excel- biegła, PowerPoint);
- mile widziane bieżące podnoszenie kompetencji z zakresu zarządzania finansami oraz controllingu (kursy, szkolenia);
- komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, zaangażowanie.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- CV i list motywacyjny.
Dokumenty należy składać w terminie do 24.02.2012 r. w Dziale Kadr i Szkolenia w Chorzowie, ul. Inwalidzka 5, II piętro, pokój 34.