Nabór na stanowisko – specjalista ds. zamówień publicznych
Tramwaje Śląskie S.A.
ogłasza nabór na stanowisko:
SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
(umowa na zastępstwo)
Miejsce pracy: Chorzów
Zakres wykonywanych zadań :
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień w spółce Tramwaje Śląskie S.A.
- Pełnienie funkcji sekretarza w komisji/zespole przetargowym, w tym między innymi:
a) przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji przetargowej niezbędnej do prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień,
b) prowadzenie dokumentacji postępowania,
c) udzielanie wykonawcom wyjaśnień,
d) udział w negocjacjach z wykonawcami,
e) przygotowywanie i przekazywanie do publikacji informacji o postępowaniu i jego wyniku (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Biuletyn Zamówień Publicznych, Baza konkurencyjności). - Sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych.
Wymagania:
- wykształcenie: minimum średnie,
- ukończone szkolenia, kursy, studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych będą dodatkowym atutem,
- znajomość ustaw: Kodeks cywilny, Prawo zamówień publicznych, Kodeks spółek handlowych, znajomość Prawa budowlanego będzie dodatkowym atutem,
- staż pracy/doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- zdolności analityczne,
- bardzo dobra organizacja pracy,
- odpowiedzialność i umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność pracy w zespole,
- rzetelność i odpowiedzialność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Wymagane dokumenty:
- CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej wraz z listem motywacyjnym,
- oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie został skazany prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych.
Dokumenty należy składać w terminie do 11.10.2019 r. w Dziale Kadr i Szkolenia w Chorzowie, ul. Inwalidzka 5, II piętro, pokój 29.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Administratorem danych osobowych zbieranych w celu prowadzenia niniejszego procesu rekrutacyjnego będzie spółka Tramwaje Śląskie S.A z siedzibą w Chorzowie. Dane przetwarzane będą w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. b RODO (Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych z dnia 27 kwietnia 2016 roku). Z Inspektorem Ochrony Danych skontaktować można się pod adresem email: iod24@agileo.it. Zebrane w ramach procesu rekrutacyjnego dane osobowe będą przetwarzane przez okres do 3 miesięcy od wyboru kandydata. Mają Państwo prawo wglądu w swoje dane osobowe oraz prawo ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania poprzez wysłanie stosownej prośby na adres: kadry@tram-silesia.pl oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
1. Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień w spółce Tramwaje Śląskie S.A.
2. Pełnienie funkcji sekretarza w komisji/zespole przetargowym, w tym między innymi:
a. przygotowywanie i kompletowanie dokumentacji przetargowej niezbędnej do prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznego regulaminu udzielania zamówień,
b. prowadzenie dokumentacji postępowania,
c. udzielanie wykonawcom wyjaśnień,
d. udział w negocjacjach z wykonawcami,
e. przygotowywanie i przekazywanie do publikacji informacji o postepowaniu i jego wyniku (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, Biuletyn Zamówień Publicznych, Baza konkurencyjności)
3. Sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych.