Nabór na stanowisko – elektromonter urządzeń i aparatury trakcji elektrycznej
Spółka Tramwaje Śląskie S.A.
zatrudni pracowników na stanowisko:
ELEKTROMONTER URZĄDZEŃ
I APARATURY TRAKCJI ELEKTRYCZNEJ
(oferta również dla absolwentów szkół zawodowych i średnich)
Wymagania:
- wykształcenie minimum zawodowe (mile widziane kierunkowe),
- posiadanie aktualnych uprawnień SEP do 1 kV,
- gotowość do pracy zmianowej, również w niedziele i święta,
- umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi,
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej i schematów elektrycznych,
- komunikatywność, dyspozycyjność, samodzielność, odpowiedzialność, zaangażowanie.
Oferujemy:
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat w firmie z ponad 100 letnią tradycją,
- wynagrodzenie oparte o wynagrodzenie zasadnicze plus premię,
- nagrody: uznaniowe, okolicznościowe, jubileuszowe,
- benefity: pakiet socjalny (wczasy pod gruszą, dofinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży, paczki dla dzieci), bezpłatne przejazdy komunikacją miejską organizowaną przez KZK GOP.
Wymagane dokumenty
- CV oraz list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe uprawnienia.
Dokumenty należy składać w Dziale Kadr i Szkolenia w Chorzowie, 41-506 Chorzów, ul. Inwalidzka 5 (pokój nr 31) lub przesłać komplet dokumentów na adres e-mail kadry@tram-silesia.pl.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.