Nabór na stanowisko – starszy inspektor ds. inwestycji
Tramwaje Śląskie Spółka Akcyjna
ogłasza nabór na stanowisko:
STARSZY INSPEKTOR DS. INWESTYCJI
Ramowy zakres obowiązków:
- przygotowanie zadań inwestycyjnych zgodnie z procedurą udzielania zamówień publicznych w oparciu o ustawę prawo zamówień publicznych, regulaminem udzielania zamówień i aktów wykonawczych okołoustawowych bądź w trybie opartym o przepisy kodeksu cywilnego
- uzyskiwanie zgłoszeń (karty IPI) dotyczących budowy nowych i ulepszania istniejących obiektów oraz zakupów inwestycyjnych
- nadzór funkcjonalny nad prowadzonymi zadaniami, ich odbiór oraz przekazanie na majątek Spółki
- przygotowywanie projektów umów oraz opiniowanie umów przedkładanych przez wykonawców/dostawców dotyczących prowadzonych zadań inwestycyjnych
- rejestrowanie i sprawdzanie faktur dotyczących realizowanych zadań
- obsługa sekretariatu Dyrektora ds. inwestycji w tym: prowadzenie ewidencji poczty przychodzącej i wychodzącej
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, (licencjat) lub średnie w trakcie kontynuowania nauki na uczelni wyższej
- bardzo dobra praktyczna znajomość MS EXcel
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu prawa gospodarczego, ustawy o zamówieniach publicznych oraz wymogów formalno-prawnych związanych z działalnością inwestycyjną
- biegła znajomość obsługi komputera w środowisku WINDOWS, pakiet MS Office
- samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność ustalania priorytetów, dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.
Wymagane dokumenty:
- CV (życiorys) oraz list motywacyjny,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty należy składać w terminie do 10.10.2017 r. w Dziale Kadr i Szkolenia w Chorzowie, ul. Inwalidzka 5, II piętro, pokój 29/30.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.