Nabór na stanowisko: specjalista ds. technicznych i infrastruktury
Tramwaje Śląskie Spółka Akcyjna ogłasza nabór na stanowisko:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I INFRASTRUKTURY
w Jednostce Realizującej Projekt pn. „Zintegrowany projekt modernizacji rozwoju infrastruktury tramwajowej w Aglomeracji Śląsko – Zagłębiowskiej wraz z zakupem taboru tramwajowego – etap I oraz etap II” przewidziany do realizacji w perspektywie Unii Europejskiej na lata 2014-2020.
Ramowy zakres obowiązków:
- Opiniowanie i odbiór dokumentacji technicznej, koncepcji technicznych, kierunków rozwoju, rozwiązań technicznych itp.
- Bieżący nadzór nad procesem inwestycyjnym.
- Analiza przebiegu prac wraz z monitorowaniem ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów zawartych z Wykonawcami. Reagowanie na stwierdzone nieprawidłowości.
- Uzyskiwanie decyzji administracyjnych, opinii i ekspertyz oraz innych uzgodnień i zatwierdzeń, niezbędnych w trakcie realizacji procesu inwestycyjnego.
- Uczestnictwo w naradach technicznych, przekazaniach placów budów, odbiorach robót itp.
- Dokonywanie odbiorów wykonanych robót oraz ich rozliczeń rzeczowych i finansowych.
- Sporządzanie dowodów OT oraz sprawozdań z realizowanych inwestycji.
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe inżynierskie lub średnie techniczne.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 3 lata).
- Znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ustawy o zamówieniach publicznych oraz wymogów formalno-prawnych związanych z działalnością inwestycyjną.
- Bardzo dobra praktyczna znajomość MS Excel.
Wymagania pożądane:
Uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności kolejowej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej bez ograniczeń.
Wymagania dodatkowe:
- Samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność.
- Biegła znajomość obsługi komputera w tym: oprogramowania w środowisku WINDOWS, pakiet MS‑Office.
- Znajomość czytania dokumentacji technicznej i schematów rysunków technicznych.
- Znajomość oprogramowania AutoCAD.
- Znajomość procesu inwestycyjnego.
- Odporność na stres i działanie pod presją czasu.
- Umiejętność ustalania priorytetów, dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.
- Zdolności interpersonalne.
Wymagane dokumenty:
- CV (życiorys) oraz list motywacyjny.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty należy składać w terminie do 10.03.2017 r. u Głównego Specjalisty ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi – 41-506 Chorzów, ul. Inwalidzka 5, II piętro, pokój 32.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.