Nabór na stanowisko: Kierownik Działu Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
Tramwaje Śląskie Spółka Akcyjna ogłasza nabór na stanowisko
KIEROWNIKA DZIAŁU
ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA
Dokumenty należy składać w terminie do 10.03.2017 r.
u Głównego Specjalisty ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- zarządzanie procesem przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień publicznych w Spółce zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz wewnętrznym Regulaminem udzielania zamówień,
- koordynowanie i nadzorowanie działalności Centralnego Zaopatrzenia w zakresie pozyskiwania dla całej Spółki potrzebnych materiałów we właściwej ilości i asortymencie, o właściwej jakości i cenie, z zachowaniem terminowych dostaw,
- prowadzenie bazy indeksów materiałowych i magazynów w systemie komputerowym,
- koordynowanie i nadzorowanie funkcjonowania komórek zaopatrzeniowo-magazynowych zlokalizowanych w Będzinie, Katowicach, Bytomiu, Gliwicach oraz Chorzowie, których podstawowym zakresem działania jest przyjmowanie, składowanie, magazynowanie i wydawanie materiałów oraz prowadzenie zaopatrzenia w asortyment eksploatacyjny niezbędny do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania Spółki,
- zarządzanie ponad dwudziestoosobowym zespołem pracowników.
WYMAGANIA KONIECZNE:
- wykształcenie wyższe (ekonomiczne, administracyjne, prawnicze, techniczne);
- doświadczenie zawodowe: minimum pięcioletni staż pracy na stanowiskach wymagających stosowania wiedzy w zakresie udzielania zamówień publicznych;
- znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych wydanych na jej podstawie – umiejętność interpretacji przepisów dotyczących zamówień publicznych;
- znajomość ustawy o finansach publicznych;
- niekaralność.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie z zakresu udzielania zamówień współfinansowanych ze środków unijnych;
- ukończone szkolenia z zakresu stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych;
- znajomość procedur pozyskiwania środków unijnych;
- mile widziane: ukończone studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, szkolenia związane z ostatnią nowelizacją ustawy, studia logistyczne lub szkolenia z zagadnień związanych z gospodarką materiałowo-magazynową;
- umiejętność planowania, sprawnej organizacji pracy;
- samodzielność w podejmowaniu decyzji, odpowiedzialność, systematyczność, komunikatywność, dyspozycyjność.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- CV i list motywacyjny;
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej,
- kserokopia dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenie kandydata o niekaralności,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
Dokumenty należy składać w terminie do 10.03.2017 r. u Głównego Specjalisty ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, 41-506 Chorzów, ul. Inwalidzka 5, II piętro, pokój 32.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.