Kierownik Rejonu Nr 2 Katowice
Zarząd Tramwajów Śląskich S.A. ogłasza nabór na stanowisko
KIEROWNIKA REJONU NR 2 KATOWICE
Funkcją Rejonu jest realizacja zleconych zadań przewozowych zgodnie z obowiązującym rozkładem jazdy oraz utrzymanie w należytym stanie technicznym taboru tramwajowego i niekomunikacyjnego oraz infrastruktury liniowej i obiektów zlokalizowanych na terenie Rejonu.
Kierownik odpowiada za całokształt działalności Rejonu poprzez nadzór i koordynację prac:
- Działu Ruchu – zatrudniającego motorniczych oraz nadzór ruchu,
- Zajezdni, która realizuje zadania związane z zapewnieniem sprawności taboru tramwajowego,
- Działu Sieci i Torów – odpowiedzialnego za infrastrukturę torową, sieciową oraz podstacje trakcyjne,
- Działu Technicznego, który m.in. zapewnia sprawność taboru niekomunikacyjnego oraz utrzymanie obiektów Rejonu,
- Zaopatrzenia i Magazynu – odpowiedzialnego za gospodarkę materiałową,
- Działu Administracyjnego, który realizuje zadania pomocnicze.
Do obowiązków Kierownika Rejonu należy m.in.:
- terminowe i rzetelne wykonywanie zadań właściwych dla Rejonu,
- właściwe wykorzystywanie majątku Spółki,
- przestrzeganie obowiązujących aktów normatywnych,
- prawidłowe gospodarowanie powierzonymi środkami rzeczowymi i finansowymi.
Do kompetencji Kierownika Rejonu należy m.in.:
- organizacja pracy i kierowanie personelem liczącym około 450 osób,
- reprezentowanie Rejonu wobec władz lokalnych i instytucji,
- zgłaszanie Zarządowi Spółki zauważonych i potencjalnych zagrożeń oraz wniosków optymalizujących funkcjonowanie podległego Rejonu oraz pozostałych jednostek organizacyjnych Spółki.
WYMAGANIA KONIECZNE:
- wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, ekonomiczne lub prawnicze),
- min. pięcioletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
- znajomość obsługi komputera (MS Office),
- umiejętność w zakresie planowania, organizowania i kontroli pracy zespołu,
- znajomość prawa pracy, prawa zamówień publicznych, prawa spółek handlowych,
- ogólna znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem przewozów tramwajami.
WYMAGANIA DODATKOWE:
- doświadczenie w kontaktach z samorządami,
- komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy w stresie, bardzo dobra organizacja czasu pracy, zaangażowanie.
WYMAGANE DOKUMENTY:
- koncepcja funkcjonowania Rejonu w strukturze organizacyjnej Tramwajów Śląskich S.A.,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz przebieg pracy zawodowej,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- CV i list motywacyjny.
Dokumenty należy składać w terminie do 13.09.2013 r. u Głównego Specjalisty ds. Zarządzania Zasobami Ludzkimi, Chorzów, ul. Inwalidzka 5, II piętro, pokój 30.